Strona głównaGiełdaKatalog firmLinkiForumAktualnościTechnologieCennik Reklam


Poszukuję:

Oferuję:

Współpraca:

wejdź na giełdę »

dodaj ofertę »

Zysk ze skraplania. Oszczędna eksploatacja instalacji to niska temperatura powrotu

Rockwool - maty z wełny mineralnej

Dom zaklęty w kamień

Comando Remoto Digitale - cyfrowy sterownik modulujący

Uniwersalny kanał izolacyjny "Thermaflexalen"

więcej »

Ogrzewabie sali weselnej (0)

[S] Nowe pompki CO Grundfos i Wilo (0)

problem z ogrzewaniem w mieszkaniu (0)

Instalacja wodna z miedzi (0)

Rury miedziane (0)

więcej »

 

Aktualności

Wiosenna kampania Purmo w Internecie

Z pierwszym dniem marca ruszyła internetowa kampania reklamowa grzejników i ogrzewania podłogowego marki Purmo pod hasłem „Chcesz ogrzać dom? - zapytaj eksperta”. Kampania ma za zadanie podtrzymywać wizerunek marki Purmo jako eksperta na rynku grzewczym. Wykorzystano w niej najnowsze formy reklamy internetowej.

Kampania ma charakter wizerunkowy i jest kontynuacją działań reklamowych z jesieni ubiegłego roku, realizowanych pod hasłem „Eksperci polecają Purmo”. Jej celem jest dalsze budowanie wizerunku Purmo jako marki profesjonalnej oraz rekomendowanej przez fachowców. Działania skierowane są do dwóch grup docelowych: inwestorów indywidualnych i specjalistów – architektów i projektantów instalacji.Kampania Purmo w Internecie wykorzystuje najnowocześniejsze formy emisji reklam m.in. MAXreach Biznes, oraz narzędzia reklamowe: mega sky scraper, mega billboard Kampanię w Internecie zaplanowano na marzec, kwiecień i maj 2006. Jako miejsce emisji reklam wybrano zarówno serwisy branżowe o tematyce budowlanej, jak i po raz pierwszy portale biznesowe oraz kobiece. Przekaz kierowany do mężczyzn umieszczono w witrynach o tematyce biznesowej, np.: www.rp.pl. Obejmuje on grzejniki płytowe i ogrzewanie podłogowe. W serwisach kierowanych głównie do kobiet, np. viva.pl czy takmieszkam.pl, promowane są produkty, o których wyborze decydują głównie kobiety - czyli grzejniki łazienkowe i grzejniki dekoracyjne. Kampania obejmie także serwisy branżowe dotyczące budownictwa i instalacji (m.in. www.dom.pl; www.gazeta.pl/cztery_katy; www.muratordom.pl; www.takmieszkam.pl www.monter.pl; www.instalacjebudowlane.pl). Emilia Dudek - Kierownik działu marketingu w Rettig Heating „Tegoroczna kampania reklamowa jest kontynuacją działań z zeszłego roku. Nadal stawiamy na ekspertów i fachowość doradztwa, czyli elementy bardzo ważne przy zakupie tak skomplikowanych technologicznie urządzeń, jak grzejniki czy ogrzewanie podłogowe. Planując działania reklamowe postanowiliśmy wykorzystać w większym stopniu medium preferowane przez naszych odbiorców, czyli Internet. Zdecydowała o tym skuteczna i bardzo dobrze odebrana przez klientów ubiegłoroczna kampania internetowa. Dlatego w tym roku kontynuujemy działania i rozszerzamy je o najnowsze formy reklamy internetowej.” Całość kampanii opiera się na koncepcji brandingu, która zakłada jednoczesne użycie wielu narzędzi reklamy internetowej. Sprawia to, że przekaz jest o wiele skuteczniejszy i zapewnia optymalne dotarcie do odbiorców. W tym roku zastosowano nowe formy reklamowe, takie jak: mega bilbord i mega sky scraper, które są bardzo pozytywnie odbierane przez Internautów. Inne wykorzystane formy to pop - under, billboard expand, box śródtekstowy i scroll. Dodatkowym wsparciem kampanii jest emisja billboard expand w wyszukiwarkach Onet.pl i Wp.pl, wywoływanych przez wpisanie w wyszukiwarkę słów kluczy związanych z ofertą Purmo. Za planowanie kampanii, przygotowanie kreacji reklamowych i zakup mediów odpowiada IDMnet.


Źródło: www.purmo.com

dodano: 19:30, 12.3.2006


 

Szukaj wg słowa kluczowego:

 

Zakład Instalacyjno Budowlany Jerzy Hojda

PUH Krym Piotr Krym

Hb Studio Pracownia Projektowa

Eco-Expert

Geisser

Zenit Bau

Milenium Piotr Młynarczyk

ArtCore

AmperVolt Andrzej Bochenek

Futur

wejdź do katalogu »
dodaj firmę »

PIECE / KOTŁY

GRZEJNIKI

OSPRZĘT / AKCESORIA

RURY / WĘŻE / KSZTAŁTKI

IZOLACJE / USZCZELNIENIA

SYSTEMY KOMINOWE / WENTYLACJI / NADMUCHOWE

INNE ŹRÓDŁA ENERGII

OGRZEWACZE WODY / ZASOBNIKI

ARMATURA SANITARNA

NARZĘDZIA

MAGAZYNOWANIE ENERGII / ŹRÓDŁA

USŁUGI

Kotłownia

Ciepło z kominka.... czyli co zrobić żeby dobrze działał oraz jak ogrzać cały dom i czy jest to możliwe.

Jaka jest istota kotłów kondensacyjnych

Pompy ciepła

Jaka jest różnica pomiędzy brykietem a pellets ?

więcej »

VEKA AG wzmacnia swoją pozycję poprzez przejęcie konkurencyjnej firmy GEALAN.

Pliki cookies - Polityka prywatności

Akcyza na węgiel i koks

Niskotemperaturowe ogrzewanie płaszczyznowe

Kominki - elektryczna imitacja

więcej »


GiełdaKatalog firmLinkiForumAktualnościLeksykonTechnologieRegulaminFAQ (Pomoc)Cennik ReklamKontakt

 

Korzystanie z bezpłatnych mechanizmów serwisu oznacza akceptację jego regulaminu.


statystyka